Для вибору LCD-монітора існує
багато критеріїв: розмір діагоналі, формат зображення, наявність цифрового
входу, виробник монітора тощо.
Розмір діагоналі. Зараз
LCD-монітори ≤17” майже не випускаються промисловістю, хоча нещодавно
монітори 15” та 17” були самими масовими. Більшість офісних співробітників
цілком влаштовують монітори 18-19”; їх вибирають в тих випадках, коли
монітор повинен займати на робочім місці мінімум простору, а до самого
монітора особливі вимоги не пред'являються. Останнім часом найбільш
популярними для дому й офісу стали монітори 20-22”; вони мають достатню
роздільну здатність для відображення різної графічної інформації. Монітори
23” та більші найчастіше мають роздільну здатність «Full HD» й призначені в
першу чергу для перегляду відеофайлів; такі монітори найчастіше вибирають
для дому, якщо монітор орієнтований для перегляду фільмів.
Формат зображення. Раніше всі
монітори (CRT та LCD) випускались з форматом зображення 4:3 та 5:4,
програмне забезпечення також було розраховано на відображення в таких
пропорціях. Але за останні кілька років масово поширились так звані
широкоформатні монітори, що мають пропорції екрану 16:9 та 16:10. Монітори
формату 5:4 на ринку представлені в невеликій кількості; їх вибирають ті
користувачі, які звикли до старого стандарту зображення або планують
використовувати монітор для роботи з певним програмним забезпеченням.
Широкоформатні монітори використовують для більш зручного перегляду художніх
фільмів.
Зазвичай монітор має один вхід
(аналоговий «D-SUB») або два входи (аналоговий «D-SUB» та цифровий «DVI»).
Кожен з цих моніторів можливо підключити до відеокарти; якщо відеокарта має
два вихідні роз’єми «DVI», тоді монітор з аналоговим входом підключається
через перехідник, який є в комплекті до відеокарти. Підключення монітора по
цифровому каналу дозволяє йому виводити зображення з меншими колірними
викривленнями, тому що при передачі сигналів від відеокарти до монітора
відсутні додаткові перетворення ЦАП-АЦП.
Виробник монітора також відіграє далеко не
останню роль. Сервісна політика різних брендів впливає на їхні рівні
продажів. Відомі виробники мають розвинену мережу сервісних центрів, а також
налагоджену систему постачання запчастин. Ми не ставимо за мету рекламу або
антирекламу того або іншого виробника, ми рекомендуємо купувати техніку тих
виробників, чиї сервісні центри є у Вашому місті, щоб при виникненні проблем
у гарантійний період можна було виконати безкоштовний ремонт у найкоротший
термін.